کسب درآمد بالا با فتوشاپ

بازدید: 1620 بازدید

راهکارهای کسب در آمد از فتوشاپ

کسانی که راه استفاده از ابزارها و فوت و فنهای فتوشاپ رو میدونند این افراد جزء دسته افرادی هستند که هیچوقت بیکار نمیمونند ولی تفاوت بین کسانی که فتوشاپ بلدند  با کسانی که گرافیست هستند، خیلی زیاد است.گرافیستها کسانی هستند که ایده ی خلق تصاویر گرافیکی را توسط نرم افزار های گرافیکی مثل فتوشاپ  دارند ولی آنهایی که فتوشاپ بلدند کسانی هستند که صرفا توانایی کار با ابزار فتوشاپ را دارند پس این دو دسته با نحوه کارهایشان که با نرم افزارهای گرافیکی از جمله فتوشاپ انجام میدهند میتوان گفت میزان درآمدشان باهم متفاوت میباشد.

 

سه دسته افراد وجود دارند که هیچوقت بیکار نمیمونند

  • اولاً افرادی که طراحی وبسایت انجام میدهند
  • دوماً کسانی که تولید محتوا میکنند برای شبکه های مجازی مانند یوتیوب و اینستاگرام
  • سوماً طراحان گرافیک و آنهایی که نحوه استفاده از فوت و فنهای فتوشاپ را بلد هستند

اگر فتوشاپ به صورت حرفه ای بلد هستید و میدانید اینکه میتوانید داخل یک تیم یا شرکت ، خیلی خوب بتوانید فعالیت بکنید و ایده ها و طرح های گروه و یا مدیریت آن شرکت را بتوانید پیاده سازی بکنید پس اولین راهکار برای شما این است که استخدام یک شرکت معتبر شوید.

دومین راهکار این میباشد که به آموزش فتوشاپ بپردازید ، آموزش فتوشاپ بیشتر برای افرادی مناسب است که کار با نرم افزار فتوشاپ را خوب بلدند ، افرادی که طراح گرافیست هستند و ایده های خاص  گرافیکی را دارند بهتر است به دنبال آموزش نروند ، زیرا از کار کردن و دریافت پروژه های خارجی گرافیکی خیلی بهتر میتوانند کسب درآمد کنند. پس راهکار ارائه آموزش فتوشاپ برای افرادی بهتره است که کار با فتوشاپ را بلد هستند .

برای اینکه بخواید فتوشاپ را به صورت مجازی آموزش بدهید بهتر است همین حالا پیج شخصی خودتان را درون یوتیوب یا اینستاگرام و یا هرذو ایجاد کنید و از طریق انتشار فایلهای آموزشی فالوور جمع کنید و همچنین هنرجو بگیرید ، البته که میتوانید پکیج های آموزشی هم نیز درست کنید و از طریق پیج خود بفروشید از همین راههایی که دیگران هم امتحان کردند و نتیجه دیدند کسب درآمد  کنید.

 

یکی از راهکار های دیگر این است داخل شهر و اطراف خودتان بگردید دنبال کارگاه آموزشی و همچنین فنی حرفه ای و به عنوان مربی عضو آنجاها شوید و از طریق اطلاعاتی که از فتوشاپ دارید  کسب در آمد کنید.

یکی از بهترین راههایی که اگر میخواهید آموزش فتوشاپ را شروع کنید این است اول یک سایت آموزش طراحی فتوشاپ راه اندازی کنید و بعد از طریق پیج اینستاگرام توسط تکنیکهای طراحی فتوشاپ فالوور جذب کنید و از داخل سایت خودتان اقدام به جذب هنرجو بکنید  این هنرجو ها از داخل اینستاگرام  شمارو پیدا میکنند و از داخل پیج وارد سایت شما میشوند و وقتی وارد سایت شما شدند در دورههای آموزش فتوشاپ شما ثبت نام میکنند در نهایت میتونیند از این راه هم کسب درآمد داشته باشید.

یکی دیگر از راهکارها این است که بتوانید فایلهای لایه باز درست کنید و بعدش این فایلهای لایه باز را درون یک سایتی که به صورت فروشگاه فایل در حال فعالیت هستند قرار بدید یا اینکه یک سایتی شما طراحی کنید و این فایلها را داخل سایت آپلود کنید چون تمام طراحان گرافیک برای طراحی خود به این فایلها و هم فونت و هم اکشن نیاز پیدا میکنند و شما میتوانید از این راهکار کسب درآمد کنی.

راهکار بعدی این است که اگر بلد باشید روی عکس کار کنید میتونی داخل آتلیه ها مشغول به کار شوید فقط نیاز است کمی از کنتراست و یا روتوش  کردن عکس بلد باشید و بتوانید با توجه به این تخصص وارد آتلیه شوید. داخل آتلیه ها نهایت کاری که میخواهند انجام بدهند روتوش صورت افراد میباشد یا عکس های 4*3 که میگیرند یا در حد کات کردن و کارهای خیلی خاصی ندارند که در نهایت مثلا طراحی یک کارت عروسی میباشد که کار چندان سختی نیست و هرکسی که فتوشاپ بلد باشد در حد متوسط میتواند از پس این کار بربیاد پس اگر که فتوشاپ در حد متوسط بلد هستید میتوانید برای جذب وارد  آتلیه ها و گالری ها شوید و کسب درآمد کنید.

اگر علاقه به وبسایت دارید و همچنین علاقه به طراحی عکس و  قالب های سایت ها و وبسایت ها را دارید دوست دارید یک اثری خلق کنید پیشنهاد میدهیم که  طراحی UI و UX را انجام دهید و این طرح را به دست فرانت اند بدهید تا طرح را به کدهای css و html تبدیل کند.

امروزه مدیریت پیج اینستاگرام یکی از مشاغلی است که بازارش  خیلی داغ شده خیلی ها پیج های اینستاگرام  راه اندازی کردند که برای مدیریت این پیج ها نیاز به ادمین دارند. ادمین یک پیج اینستاگرام وظیفه اش این است  که  یک تصویر طراحی کند متنی را بنویسد و داخل پیچ قرار بدهد و مرتبط کسب و کاری که آن پیج در حال فعالیت است پستها و استوری آن را طراحی و انتشار دهد.  اگر فتوشاپ را بلد هستید میتوانید ادمین پیج اینستاگرام باشید. طراحی پروژه های تبلیغاتی،بیلبورد،کارت ویزیت تراکت  و هرچیزه دیگری که در صنعت چاپ میبینیم اگر میتوانید طراحی کنید حتی در داخل خانه هم میتوانید این کار را انجام دهید میتوانید با یکی از مراکزی  که در این زمینه فعالیت میکند  صحبت کنید و پروژه بگیرید و در  داخل خانه برایشان انجام بدهید و در نهایت آن فایل را برایشان بفرستید. پس خیلی راحت میتوانید در داخل خانه از فتوشاپ کسب درآمد کنید.

به همین صورت که گفته شد همچنین خیلی از پیج ها وجود دارند که نیاز به طراحی استوری و نیاز به طراحی پست دارند که میتوانید با آنها صحبت کنید که به عنوان مثال من برای شما استوری و پست طراحی میکنم و پستها را  برایشان به آن صورت که میخواهند طراحی کنید و ارسال نمائید ودر نهایت شماره کارت برایشان ارسال میکنید که هزینه  طراحی برایتان واریز کنند .در خانه خیلی راحت میتوانید از فتوشاپ کسب درآمد کنید.

طراحی لوگو با فتوشاپ و ایلاستریتور کار هرکسی نیست ، شما باید خیلی خوب هویت های بصری را بشناسید خیلی خوب بتوانید با شیپ ها و شکل ها خوب کار کنید خیلی خوب بدانید آن مجموعه چه فعالیتی انجام میدهد و مناسب آن  لوگو را طراحی کنید اگر خیلی حرفه ای هستید ایده های خلاقانه را  در ذهنتان ایجاد کنید و لوگوی های خیلی خوبی را میتوانید ایجاد کنید بروید سمت طراحی لوگو ، طراحی لوگو یکی از پر درآمدترین مشاغلی هست که فتوشاپ کارها میتوانند انجام بدهند ولی خیلی خوب باید هویت بصری را بشناسید.

عزیزان اگر تخصصی دارید هیچ وقت بیکار نمونید به این دلیل که خیلی ها هستند که همین الان به تخصص شما نیاز دارند ، با یک جستجوی کوچک میتوانید بنیید چه کسایی از طریق پیج اینستاگرام یا سایتهای مانند یوتیوب دارند کسب درآمد میلیونی میکنند  ، پس شماهم میتوانید انجام بدهید.