معرفی 5 نرم افزار تست سلامت تاچ گوشی

بازدید: 6341 بازدید

 

در مقایسه با هر سیستم عامل دیگر Android ویژگی‌ها و گزینه های سفارشی سازی بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد جدای از آن اندروید همیشه یک پلتفرم گسترده برای برنامه های ارتقا دهنده بوده است. اگر احساس می کنید تاچ صفحه گوشی اندرویدی شما  مثل سابق عمل نمی کند در این مطلب با ودره همراه باشید تا  آموزش ۵ روش تست سلامت و حساسیت تاچ گوشی اندروید را بررسی می کنیم.

برنامه Touch Screen Test برای تست حساسیت تاچ گوشی اندروید

از آنجا که این برنامه کاملاً به آزمایش صفحه لمسی اختصاص داده شده است و با ورود به این برنامه در حقیقت شما وارد فاز تست گوشی خود خواهید شد، برای حرکت از منوی درون برنامه، باید از دکمه Volume Up و Volume Down استفاده کنید. همچنین  این برنامه علاوه بر تست صفحه،  سلامت پشتیبانی چند لمسی صفحه نمایش تلفن شما را بررسی می کند شما می توانید برای گرفتن تست سالم بودن تاچ گوشی سامسونگ این برنامه را دانلود کنید.

برنامه Screen Test Pro برای تست تاچ گوشی شیائومی و..

Screen Test Pro یک برنامه اندرویدی نسبتاً جدید برای تست سالم بودن تاچ گوشی و همچنین تست ویژگی های صفحه لمسی تلفن همراه شما است. این برنامه درواقع یک نمای کلی از صفحه گوشی شما را ارائه می دهد. اطلاعات زیادی از قبیل وضوح تصویر، تراکم پیکسل، مقدار DPI و سلامت صفحه را به کاربر نشان می دهد.

برنامه Touchscreen Test تست تاچ ال سی دی سامسونگ و..

Touchscreen Test یکی دیگر از بهترین برنامه های تست صفحه نمایش اندرویدی در لیست است که به شما کمک می کند تا به اصطلاح ناحیه مرده صفحه را پیدا کنید و برای تست سلامت تاچ گوشی سامسونگ بسیار مناسب است. منظور از ناحیه مرده تعداد پیکسل ‌های مرده و ناحیه آسیب دیده در صفحه نمایش گوشی شما است.

این برنامه در مقایسه با سایر موارد ذکر شده در مطلب کمی متفاوت است زیرا Touchscreen Test با استفاده از یک روش منحصر به فرد برای پیدا کردن نقاط مرده از صفحه نمایش تلفن شما کار می کند و جنبه سرگرمی نیز و تجربه تقریبا جدیدی برای کاربر خواهد داشت، تعدادی زیادی پیکسل بر روی صفحه ظاهر می شود و هنگامی که آن‌ها را لمس کنید بر روی صفحه شما به رنگ سبز نشان داده می شوند. سبز روشن می شود و به همین رنگ ثابت می مانند به همین ترتیب باید تمام حلقه‌ها را پر کنید تا انتها و اگر یک مکان دارای پیکسل مرده باشد این پیکسل ‌ها سبز نمی شوند.

 برنامه MultiTouch Tester برای تست حساسیت تاچ گوشی اندروید

برنامه  MultiTouch tester جزو بهترین برنامه های اندروید برای ارتقا صفحه لمسی می باشد که خوشبختانه در فروشگاه Google Play موجود است MultiTouch  برای تست تاچ گوشی هواوی نیز بسیار مناسب است، این برنامه به شما امکان می دهد تا بدانید صفحه تلفن همراه شما می تواند چند انگشت را به طور همزمان کنترل کند و اینکه توانایی چند لمسی صفحه نمایش گوشی شما تا چه حد است کار با این برنامه آسان است.

آنالیز حساسیت تاچ گوشی اندروید با برنامه Display Tester 

Display Tester، تمام صفحه‌ها از جمله LCD ، OLED ، AMOLED و … را پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد تست های تخصصی و لازم مانند تست رنگ، تست کالیبراسیون گاما، تست زاویه دید صفحه و تست پیکسل ‌های مرده را به راحتی انجام دهید.