آموزش ترفند های دریافت اینترنت هدیه رایتل سال 99

بازدید: 21689 بازدید

 

مطمئنا شما هم به دریافت اینترنت رایگان رایتل و استفاده از آن علاقه مند هستید. طرح ها و حالت های مختلفی وجود دارد که حتی اگر اعتبار سیم کارت شما نیز به پایان رسیده باشد، می توانید به سراغ آن ها رفته و از اینترنت رایگان رایتل بهره مند شوید.

در ادامه این مقاله قصد دارم تا جدید ترین روش های دریافت اینترنت رایگان رایتل را برای شما معرفی کنم. با استفاده از این روش ها به راحتی می توانید از بسته های اینترنت رایگان با حجم های مختلف برخوردار شوید. اگر شما هم به دریافت اینترنت رایگان رایتل علاقه دارید، تا انتهای این مقاله همراه با ودره باشید تا نحوه گرفتن اینترنت رایگان رایتل به همراه کد فعال سازی آن را برای شما توضیح دهم.

روش های دریافت اینترنت رایگان رایتل

دریافت اینترنت رایگان در جمعه های رایتلی

اگر سیم کارت رایتل دارید، جمعه آخر هر ماه می توانید از رایتل هدیه دریافت کنید. در واقع شانس این را دارید که در آخرین جمعه هر ماه، یک بسته اینترنت رایگان تا 30 گیگابایت یا یک بسته مکالمه جذاب از رایتل هدیه بگیرید. این هدایا به صورت تصادفی اختصاص داده می شود.

برای برخورداری از اینترنت رایگان رایتل در این طرح می توانید در آخرین جمعه هر ماه از کد #20* یا اپلیکیشن رایتل من استفاده کنید. دقت داشته باشید که مهلت استفاده از بسته ای که به شما تعلق می گیرد 24 ساعت است.

 

36 گیگ اینترنت رایگان رایتلی برای سیم کارت اولی ها

اگر تا کنون هیچ سیم کارت رایتلی به نام خود نداشته اید، می توانید بدون هزینه از سیم کارت اعتباری به همراه بسته آغازین شش ماهه و حتی ترافیک اختصاصی اپلیکیشن های منتخب رایتل استفاده کنید.

جزئیات هدایای این طرح به صورت یک سیم کارت اعتباری به همراه بسته آغازین است. بسته آغازین رایتل شامل 6 دوره 30 روزه است. در هر دوره 6 گیگ اینترنت رایگان به همراه 10000 دقیقه مکالمه به کاربران اختصاص می یابد. که مجموعا شامل 36 گیگ اینترنت رایگان رایتل و 60000 دقیقه مکالمه رایگان می شود.

علاوه بر هدایای گفته شده می توانید از اپلیکیشن های منتخب رایتل همچون مایکت و تلویزیون همراه رایتل، تا سقف یک گیگابایت و بدون هزینه تا 180 روز استفاده کنید. برای ثبت نام در این طرح می توانید از این لینک استفاده کنید.

 

سیم کارت و اینترنت رایگان رایتل در طرح تامین اجتماعی

اپراتور رایتل اعلام کرده است که افراد با استفاده از کد بیمه تامین اجتماعی می توانند در طرح تامین اجتماعی رایتل ثبت کنند. هدایای رایتل برای طرح تامین اجتماعی به صورت یک سیم کارت اعتباری به همراه 500 مگابایت اینترنت رایگان رایتلی است. اما این هدایا به همین حجم کم ختم نمی شود، بلکه همچنان ادامه دارد و می توانید از 24 گیگ اینترنت رایگان رایتل نیز بهره مند شوید.

علاوه بر هدایایی که به آن اشاره کردم، رایتل به مدت یک سال به ازای خرید هر بسته اینترنتی، 2 گیگ اینترنت رایگان رایتلی به  همراه 1000 دقیقه مکالمه رایگان به کاربران طرح تامین اجتماعی هدیه می دهد. پس اگر شما هم بیمه تامین اجتماعی دارید، سریعتر اقدام به ثبت نام در این طرح و برخورداری از هدایای آن کنید.

حتی شما می توانید تا 10 نفر از دوستان و آشنایانی را که کد تامین اجتماعی دارند به رایتل معرفی کنید. سپس به ازای هر یک از آن ها هدیه بگیرید. این هدیه به صورت 18 گیگ اینترنت رایگان رایتلی برای 180 روز می باشد. به صورت دقیق تر شامل دوره 6 ماهه است، که در هر ماه 3 گیگ اینترنت رایگان رایتل به شما تعلق می گیرد.

اینترنت رایگان هدیه تولد مخاطبان

رایتل متناسب با تاریخی که در زمان خرید سیم کارت به عنوان تاریخ تولد خود ثبت کرده اید، برای شما در روز تولدتان هدیه 200 مگابایت اینترنت رایگان رایتلی به عنوان هدیه تولد در نظر می گیرد.

 

[irp posts=”1085″ name=”آموزش دریافت اینترنت رایگان ایرانسل تا ۵۰ گیگ”]

 

جمع بندی

سعی کردم در این مقاله مجموع روش هایی را که با استفاده از آن می توانید اینترنت رایگان یا هدیه رایتلی دریافت کنید را برای شما عنوان کنم. سعی کنید نحوه گرفتن اینترنت رایگان رایتل و روش های آن را در ذهن خود داشته باشید و در آخرین جمعه هر ماه با استفاده از کد فعالسازی #20* اقدام به استفاده از بسته های هدیه رایتل کنید.

همچنین 24 گیگ اینترنت رایگان برای طرح تامین اجتماعی را فراموش نکنید. سعی کنید با پیشنهاد کردن آن به آشنایان و معرفی آن ها از بسته های اینترنت به صورت هدیه اضافی برخوردار شوید. اگر شما هم روشی برای دریافت اینترنت رایگان رایتل مد نظر دارید با ما در میان بگذارید.