آموزش دریافت اینترنت رایگان ایرانسل تا ۵۰ گیگ

بازدید: 220595 بازدید

روش های دریافت اینترنت رایگان ایرانسل

دریافت یک گیگ اینترنت رایگان ایرانسل با نصب برنامه ایرانسل من

دریافت اینترنت رایگان ایرانسل (روزانه یک گیگ به صورت نامحدود)

دریافت 1 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل با نصب اپلیکیشن لنز

20 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل با ترابرد به ایرانسل!

حتما شما هم علاقمند به استفاده از اینترنت رایگان ایرانسل هستید. شاید به هر دلیلی شارژ اینترنت همراه تان تمام شده است و نیاز به اینترنت رایگان ایرانسل دارید. اگر ایرانسلی هستید جای نگرانی نیست! ایرانسل همیشه به مشترکانش به روش های مختلف اینترنت رایگان می دهد.

در این مطلب از سایت ودره قصد داریم روش دریافت یک گیگ اینترنت رایگان ایرانسل تا دریافت 50 گیگ اینترنت ایرانسل را به شما یاد دهیم. همانطور که گفتم روش های زیادی برای گرفتن اینترنت رایگان از ایرانسل وجود دارد که می توانید همیشه از این روش ها استفاده کنید. پس اگر شما هم علاقه به دریافت اینترنت رایگان ایرانسل دارید همراه ما باشید.

روش های دریافت اینترنت رایگان ایرانسل

دریافت یک گیگ اینترنت رایگان ایرانسل با نصب برنامه ایرانسل من

یکی از آسان ترین روش هایی که می توان از طریق آن از ایرانسل یک گیگ اینترنت رایگان همراه دریافت کرد این است که برنامه ایرانسل من را از سایت رسمی ایرانسل دانلود کنید و نصب کنید.

البته در این روش فقط یک بار آن هم زمانی که برای اولین بار شماره خود را وارد برنامه ایرانسل من می کنید می توانید یک گیگ اینترنت رایگان ایرانسل دریافت کنید.

برای این کار کافی است “ایرانسل من” را در بازار جست و جو کنید و بعد از نصب برنامه روی گوشی خود کافی است در برنامه ثبت نام کنید. برای ثبت نام فقط نیاز به وارد کردن شماره موبایل تان است و انتخاب یک رمز و سپس بعد از ورود به برنامه یک گیگ اینترنت رایگان ایرانسل دریافت خواهید کرد.

 

دریافت اینترنت رایگان ایرانسل (روزانه یک گیگ به صورت نامحدود)

در این قسمت قصد دارم روشی را به شما یاد بدهم که از طریق این روش می توانید هر روز حداقل یک گیگ اینترنت رایگان ایرانسل دریافت کنید. در این روش هم با برنامه ایرانسل من سروکار دارید.

در این روش با دعوت دوستان تان به برنامه ایرانسل من می توانید یک گیگ اینترنت دیگر به صورت رایگان از ایرانسل دریافت کنید. برای این کار هنگامی که در برنامه ایرانسل من وارد شدید کمی به پایین اسکرول کنید و گزینه آخر یعنی دریافت اینترنت رایگان! را لمس کنید.

بعد از ورود به این قسمت می توانید با وارد کردن شماره موبایل ایرانسلی دوستان تان از آن ها به استفاده از برنامه ایرانسل من دعوت کنید و هنگاهی که هر کدام از دوستان تان دعوت شما را پذیرفتند و برنامه ایرانسل من را نصب کردند یک گیگ اینترنت ایرانسل به هر دوی شما تعلق می گیرد.

اما شاید پیش خود بگویید مگر ما چند دوست داریم که شماره ایرانسلی داشته باشند؟؟!! بله درست است در این شرایط شاید نتوانید هر روز اینترنت رایگان یک گیگابایتی از ایرانسل بگیرید ولی اصلا قرار نیست حتما از دوستان تان که شماره شان را دارید دعوت کنید. شما می توانید شماره هایی را به صورت رندوم وارد کنید و از غریبه ها دعوت به استفاده از برنامه ایرانسل من کنید.

در این صورت شما به شماره های بی نهایتی دسترسی دارید و می توانید روزانه چند نفر را دعوت کنید و مطمئن باشید حداقل یک نفر از آن ها به خاطر دریافت اینترنت رایگان یک گیگ ایرانسل ترغیب به نصب برنامه می شود. در این صورت به شما نیز یک گیگ اینترنت رایگان ایرانسل تعلق خواهد گرفت.

به همین سادگی شما می توانید هر روز از اینترنت رایگان ایرانسل استفاده کنید.

 

دریافت 1 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل با نصب اپلیکیشن لنز

شما با نصب اپلیکیشن لنز که برای ایرانسل است هم می توانید یک گیگ اینترنت رایگان ایرانسل دریافت کنید. همینطور با دعوت دوستان تان از استفاده از لنز هم می توانید یک گیگ نت رایگان ایرانسل بگیرید.

برای این کار باید از همان برنامه ایرانسل من استفاده کنید. در قسمت دعوت از دوستان برای دریافت اینترنت رایگان ایرانسل به صورت پیشفرض دعوت به نصب دو اپلیکیشن ایرانسل من و لنز برای دوستان تان پیامک می شود.

و در این صورت هم دوباره می توانید روزی یک گیگ اینترنت رایگان همراه ایرانسل دریافت کنید.

 

دریافت 1 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل با استفاده از سرویس شارژ خودکار

مشترکان ایرانسل با استفاده از سرویس “شارژ خودکار” می توانند به صورت خودکار قبض سیم کارت دائمی خود را پرداخت کرده و یا سیم کارت اعتباری خود را شارژ کنند. مراحل استفاده از سرویس شارژ خودکار را در این صفحه می توانید ببینید.

با فعالسازی و اولین استفاده از این سرویس یک گیگابایت اینترنت هدیه دریافت می‌ کنید. همچنین با ارسال شماره دوستان ایرانسلی خود به سرشماره ۳۱۲۱ و دعوت از آنها به فعالسازی این سرویس، هر دو از ۱ گیگابایت اینترنت رایگان لذت ببرید.

 

دریافت بی دردسر ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

اگر هنوز هم از سیم کارت های قدیمی ایرانسل استفاده می کنید هم اکنون می توانید به صورت کاملا رایگان سیمکارت خود را به نسل 4 ایرانسل تبدیل کنید و از اینترنت رایگان ایرانسل تا 14 گیگ استفاده کنید.

یک ماه اینترنت رایگان ایرانسل تا 14 گیگ فقط با تعویض رایگان سیم کارت ایرانسل به 4g

نحوه فعال سازی اینترنت هدیه ایرانسل 4G

برای تعویض سیم کارت خود به 4 جی هم می توانید هم از طریق برنامه ایرانسل من اقدام کنید و هم نماینده های رسمی فروش سیمکارت ایرانسل که در این صورت باید حضوری اقدام کنید. البته برای این کار اگر از طریق برنامه ایرانسل من اقدام کنید کاملا رایگان است ولی اگر به مراکز رسمی ایرانسل برای تعویض سیمکارت خود مراجعه کنید باید 8000 تومان بابت تعویض پرداخت کنید.

اگر گوشی موبایل تان از فناری 4G پشتیبانی می کند می توانید از 14 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل بهرمند شوید. پس همین حالا سیمکارت خود را به نسل 4 تبدیل کنید و از اینترنت رایگان ایرانسل لذت ببرید.

 

چطور از یک سیم کارت غیرفعال ایرانسل اینترنت رایگان بگیریم؟

روش دیگری که می توانید از طریق آن 1 گیگ اینترنت هدیه ایرانسل دریافت کنید این است که اگر دوست ایرانسلی ‌دارید و میدانید که بیش از ۱ ماه است از اینترنت همراه استفاده نکرده و غیرفعال است، کافی است شماره ‌اش را به سر شماره ۳۱۳۰ پیامک کنید تا با اولین استفاده او از اینترنت همراه، هر دو ۱ گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل هدیه بگیرید.

 

دریافت 5 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل تنها با ویرایش اطلاعات

همه مشترکان اعتباری اینترنت نسل 4 ثابت ایرانسل می ‌توانند اطلاعات کاربری (پست الکترونیک و شماره تلفن همراه) خود را به‌ روز رسانی کنند و یک بسته اینترنت 5 گیگابایتی هفت روزه هدیه بگیرند.

این بسته پس از تایید نشانی پست الکترونیک و شماره تلفن همراه (از طریق رمز یکبار مصرف پیامک شده) کاربر، فعال خواهد شد. برای ویرایش اطلاعات خود به این صفحه مراجعه کنید.

 

20 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل با ترابرد به ایرانسل!

اگر شماره ای غیر از ایرانسل دارید می توانید آن را به ایرانسل انتقال دهید و 20 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل هدیه بگیرید. یعنی اگر مثلا شماره ای در اپراتور همراه اول دارید می توانید آن را به ایرانسل منتقل کنید بدون اینکه شماره شما تغییر کند. و از مزایای ترابرد به ایرانسل یعنی آنتن دهی فوق العاده، سرعت اینترنت بالا و دیگر امکانات آن استفاده کافی را کنید.

برای ترابرد به ایرانسل هم می توانید از این صفحه و هم اینکه به صورت حضوری از نمایندگان فروش ایرانسل اقدام کنید. ولی این را بدانید که ترابرد به ایرانسل کاملا رایگان خواهد بود.

البته از دیگر مزایای ترابرد به ایرانسل دریافت هدایای چون 1000 دقیقه مکالمه رایگان، ارسال 1000 پیامک رایگان و 1000 مگابایت اینترنت رایگان ایرانسل برای سیمکارت های دائمی است.

 

[irp posts=”1103″ name=”آموزش ترفند های دریافت اینترنت هدیه رایتل سال 99″]

 

دریافت بی دردسر ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

همه شما مشترکان دائمی ایرانسل با پرداخت صورتحساب خود تا روز بیستمِ ماه صدور قبض، از یک روز مکالمه ایرانسلی رایگان و یک روز اینترنت نامحدود (تا ۱۰۰ گیگابایت) رایگان بهره ‌مند شوید.

با توجه به اینکه با پرداخت به روش‌های گوناگون، تکمیل پرداخت در زمان ‌های مختلف اتفاق می ‌افتد، برای بهره‌ مندی از یک روز مکالمه و اینترنت هدیه لطفا با شماره‌گیری کد #۲*۱*۵۵۵* از نداشتن بدهی پیشین و تکمیل پرداخت تا قبل از تاریخ بیستم اطمینان حاصل کنید. تنها در صورت تکمیل فرآیند پرداخت تا پیش از تاریخ بیستم هدایا به شما تعلق خواهد گرفت.

 

30 گیگ اینترنت رایگان ایرانسلی با تبدیل سیم‌ کارت خود به دائمی

اگر مشترک سیمکارت اعتباری ایرانسل هستید هم اکنون با تبدیل سیمکارت خود به سیمکارت دائمی ایرانسل می توانید از 30 گیگابایت اینترنت همراه هدیه با اعتبار 30 روزه بهرمند شوید.

شما دوستانی که دارای سیمکارت اعتباری ایرانسل هستید می توانید حداکثر با پرداخت 50 هزار تومان سیمکارت اعتباری خود را به سیمکارت دائمی ایرانسل تبدیل کنید و از هدیه بسته اینترنت ایرانسل یعنی هدیه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل، 30 گیگ اینترنت رایگان و همچنین هر ماه یگ گیگ اینترنت رایگان به مدت 5 ماه استفاده کنید. در کنار این هدایا از 1000 دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی و شش ماه مکالمه نیم بها با تمام خط های داخلی برخوردار خواهید شد.

برای تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی می توانید با استفاده از برنامه ایرانسل من یا شماره گیری *0935000000*70# یا *555*1*9#  را شماره گیری کنند و یا به مراکز فروش و خدمات ایرانسل به صورت حضوری مراجعه کنند.

 

طرح زمستان 98 برای 10 گیگ اینترنت رایگان روزانه به مدت یکسال

زمستان امسال فصلی پرجایزه برای مشترکان ایرانسل است. شما می توانید با داشتن ویژگی هایی که به آن اشاره می کنیم، در قرعه کشی ایرانسل که دارای 50 برنده خواهد بود شرکت کنید.

  • خرید و فعال سازی یکی از سیم کارت های دائمی و یا اعتباری
  • تبدیل سیم کارت از اعتباری به دائمی
  • ترابرد شماره همراه از اپراتور های دیگر
  • استفاده دوباره از اینترنت ایرانسل (پس از 30 روز عدم فعالیت)
  • استفاده دوباره از خدمات ایرانسل (پس از 90 روز عدم فعالیت)

جایزه این قرعه کشی روزی 10 گیگابایت اینترنت به مدت یکسال است. برای شرکت در این قرعه کشی از روز اول دی ماه تا 29 اسفند ماه فرصت دارید.

یک ساعت اینترنت رایگان نامحدود ایرانسل

برای اینکه بتوانید از یک ساعت اینترنت رایگان ایرانسل استفاده کنید کافی است وارد برنامه ایرانسل من شوید و به قسمت پیشنهاد ها مراجعه کنید. در این قسمت طرحی با عنوان یک گیگ اینترنت برای این ساعت می بینید که در ساعات مختلف از شبانه روز قیمت های مختلفی دارد.

اگر می خواهید از این طرح به صورت رایگان استفاده کنید کافی است بین ساعات 5 تا 6 صبح به این قسمت سر بزنید. می بینید که این طرح با قیمت صفر تومان قابل خرید است. با انتخاب این طرح می توانید ساعت 5 صبح تا یک ساعت اینترنت نامحدود داشته باشید و با سرعت بسیار بالا دانلود داشته باشید.

 

آیا 50 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل هنوز هم وجود دارد؟

باید بگم که هدیه 50 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل که اولین بار برای ترابرد بود دیگر وجود ندارد. هم اکنون شما می توانید نهایت تا 30 گیگ اینترنت رایگان از ایرانسل هدیه بگیرید.

ولی همانطور که قبلا هم اشاره کردم اگر از روش دعوت از دوستان به استفاده از اپلیکیشن های لنز و ایرانسل من استفاده کنید می توانید به صورت روزانه از اینترنت رایگان ایرانسل استفاده کنید. من خودم از این روش تا یک ماه هر روز یک گیگ اینترنت رایگان ایرانسل دریافت می کردم. الان هم با ارائه شماره های جدید در ایرانسل با پیش شماره های جدید این کار ساده تر است و شما شماره های زیادی را به صورت رندوم می توانید به استفاده از اپلیکیشن های لنز و ایرانسل من دعوت کنید و هدیه اینترنت رایگان خود را دریافت کنید.

 

هک اینترنت رایگان ایرانسل 98

روشی تحت عنوان هک اینترنت رایگان ایرانسل وجود که به تازگی بسیار شنیده می شود، وجود ندارد و نمی توان با استفاده از ترفند های نادرست برای کسب اینترنت رایگان از ایرانسل اقدام کرد. اگر شما هم به دنبال دریافت اینترنت رایگان ایرانسل هستید، می توانید از تمامی روش ها و ترفند های اینترنت رایگان که برای شما در این مقاله عنوان کردیم استفاده کنید.

جمع بندی و حرف آخر

در این مطلب سعی کردم تمام روش ها برای دریافت اینترنت رایگان ایرانسل 97 را به شما بگویم. اگر شما هم به دنبال هدیه اینترنت رایگان ایرانسل یا کد اینترنت رایگان ایرانسل 98 هستید، تمام روش هایی که در این مطلب به آن ها اشاره کردم را امتحان کنید.

امیدوارم همیشه بتوانید به راحتی از اینترنت رایگان ایرانسل استفاده کنید. اگر شما هم روش جدیدی برای دریافت اینترنت هدیه و رایگان ایرانسل مد نظر دارید با ما در میان بگذارید.